Τι κρύβει ο όρος αποκρατικοποιήσεις και γιατί οι βουλευτές είναι αμφίβολο αν γνωρίζουν τι ψηφίζουν.
Του Μενέλαου Τασιόπουλου
Πίσω από τις έννοιες εμπράγματες εγγυήσεις, ιδιωτικοποιήσεις, αποκρατικοποιήσεις, μείωση των δημοσίων δαπανών, προβληματικών επιχειρήσεων του Δημοσίου, αποκεφαλαιοποιήσεις, ανταγωνιστικότητα, άνοιγμα της αγοράς από το κρατικό μονοπώλιο, επενδύσεις στις αποκρατικοποιήσεις και Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου κρύβεται κάτι πολύ απλό:
Πίσω από τις έννοιες εμπράγματες εγγυήσεις, ιδιωτικοποιήσεις, αποκρατικοποιήσεις, μείωση των δημοσίων δαπανών, προβληματικών επιχειρήσεων του Δημοσίου, αποκεφαλαιοποιήσεις, ανταγωνιστικότητα, άνοιγμα της αγοράς από το κρατικό μονοπώλιο, επενδύσεις στις αποκρατικοποιήσεις και Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου κρύβεται κάτι πολύ απλό:
Ένα τεράστιο πλιάτσικο ελληνικών και ξένων ιδιωτικών συμφερόντων, στη Δημόσια αρχικά και στις ιδιωτικές περιουσίες των Ελλήνων στη συνέχεια.
Στη βάση του περίφημου Μεσοπρόθεσμου που ψήφισε η πλειοψηφία του Ελληνικού Κοινοβουλίου τον προηγούμενο Ιούλιο , προκειμένου να πάρουμε την περίφημη 6η δόση , «έκλεισε» το πρώτο μεγάλο πλιάτσικο σε βάρος των Ελλήνων.
Στις κανονιστικές του εφαρμογές, που πέρασαν από τη Βουλή το φθινόπωρο , περιέχεται και η ίδρυση του περίφημου Ταμείου για την Αξιοποίηση της ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.
Πίσω από τον πολύ επικοινωνιακό αυτό τίτλο, κρύβεται ένα Ταμείο, το οποίο ανήκει επί της ουσίας στους πιστωτές και στο οποίο περνάνε κομμάτια της Ελληνικής επικράτειας , για την εξόφληση του Δημοσίου χρέους, με τρόπο αμεταβίβαστο, ως προς την ιδιοκτησία τους.
Δηλαδή ότι μπαίνει στο Ταμείο, το οποίο διοικείται από ελληνόφωνους, πρώην ανώτατα στελέχη κατά βάση της Eurobank με διευθύνοντα σύμβουλο τον κ. Μητρόπουλο, δεν επιστρέφεται ότι και αν γίνει με την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας ή τις επιλογές των κυβερνήσεων.
Τι έχει περάσει στην ιδιοκτησία του Ταμείου
Με απόφαση στις 17 Νοεμβρίου του 2011, ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου, που η προσοχή της κοινής γνώμης ήταν αλλού και με την ψήφο του Ελληνικού Κοινοβουλίου, πέρασαν στην ιδιοκτησία του Ταμείου, άρα έφυγαν από την ιδιοκτησία των Ελληνικών κυβερνήσεων και των Ελλήνων τα ακόλουθα :
-Όλα τα μερίδια του δημοσίου στις εξής τράπεζες. Συγκεκριμένα στην ΕΘΝΙΚΗ, ALPHA BANK. ΠΕΙΡΑΙΩΣ. . Άρα και οι τράπεζες αυτές είναι ιδιωτικές, αλλά εμείς συνεχίζουμε από τον προϋπολογισμό να τις στηρίζουμε με κρατικές εγγυήσεις και ρευστό για μην χρεοκοπήσουν. Σ
Σημειωτέον οι εμπορικές - ιδιωτικές τράπεζες είναι πλέον και οι μέτοχοι , που ελέγχουν την Τράπεζα της Ελλάδος, που είναι επίσης ιδιωτική και δεν ελέγχεται από το ελληνικό Δημόσιο, άρα και τις κυβερνήσεις.
-Όλα τα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ της χώρας: Ως προς την διοίκηση, διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, συντήρηση, εκμετάλλευση. Την ιδιοκτησία επί κινητών και ακινήτων σε αυτά. Κέλυφος μένει πλέον η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που στερείται με τελευταίες υπουργικές αποφάσεις και προσωπικού και πόρων.
-Όλα τα κεντρικά ΛΙΜΑΝΙΑ της χώρας: Συγκεκριμένα τους Οργανισμούς Λιμένος ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, ΛΑΥΡΊΟΥ, ΡΑΦΗΝΑΣ, ΠΑΤΡΑΣ, ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΒΟΛΟΥ, ΚΑΒΑΛΑΣ, ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ,ΚΕΡΚΥΡΑΣ
-Όλες τις κρατικές συμμετοχές σε κεντρικούς αυτοκινητόδρομους και τη Γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου: Συγκεκριμένα τα δικαιώματα στα έσοδα στις ΜΩΡΕΑΣ Α.Ε, ΟΛΥΜΠΙΑ Α.Ε, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ Α.Ε , ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε, ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε, ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε, ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε . Σημειωτέον ότι όλοι αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι έγιναν τάχα αυτοχρηματοδοτούμενοι, κόστισαν πολλαπλάσια σε κρατικές εγγυήσεις, με αποκορύφωμα την Γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου, που στοίχισε στον κρατικό προϋπολογισμό 25 φορές παραπάνω από το αν είχα κατασκευασθεί από το ελληνικό Δημόσιο με δανεισμό.
Η επιβάρυνση θα μείνει στο χρέος μας και τα έσοδα από τα πανάκριβα διόδια θα πηγαίνουν σε Έλληνες και ξένους ιδιώτες.
- Τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ, στην πλήρη κυριότητα τους
- Τα ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ Α.Ε, στα οποία συμπεριλαμβάνονται φιλέτα σε παραλίες και πολύ ενδιαφέροντα επενδυτικά σημεία.
-
- Το ΝΕΡΟ και η εκμετάλλευση του, μέσα από την παραχώρηση της ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ, μαζί με τα φράγματα και τα δίκτυα.
- Τα υφιστάμενα και μελλοντικά έσοδα από την ΚΑΒΑΛΑ OIL Α.Ε . μιλάμε για τον πρίνο . πρελούδιο με το τι θα συμβεί με τα μελλοντικά έσοδα από το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο σε Αιγαίο και Ιόνιο.
Συνεχίζουν με το Πολυνομοσχέδιο
Με απόφαση στις 17 Νοεμβρίου του 2011, ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου, που η προσοχή της κοινής γνώμης ήταν αλλού και με την ψήφο του Ελληνικού Κοινοβουλίου, πέρασαν στην ιδιοκτησία του Ταμείου, άρα έφυγαν από την ιδιοκτησία των Ελληνικών κυβερνήσεων και των Ελλήνων τα ακόλουθα :
-Όλα τα μερίδια του δημοσίου στις εξής τράπεζες. Συγκεκριμένα στην ΕΘΝΙΚΗ, ALPHA BANK. ΠΕΙΡΑΙΩΣ. . Άρα και οι τράπεζες αυτές είναι ιδιωτικές, αλλά εμείς συνεχίζουμε από τον προϋπολογισμό να τις στηρίζουμε με κρατικές εγγυήσεις και ρευστό για μην χρεοκοπήσουν. Σ
Σημειωτέον οι εμπορικές - ιδιωτικές τράπεζες είναι πλέον και οι μέτοχοι , που ελέγχουν την Τράπεζα της Ελλάδος, που είναι επίσης ιδιωτική και δεν ελέγχεται από το ελληνικό Δημόσιο, άρα και τις κυβερνήσεις.
-Όλα τα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ της χώρας: Ως προς την διοίκηση, διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, συντήρηση, εκμετάλλευση. Την ιδιοκτησία επί κινητών και ακινήτων σε αυτά. Κέλυφος μένει πλέον η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που στερείται με τελευταίες υπουργικές αποφάσεις και προσωπικού και πόρων.
-Όλα τα κεντρικά ΛΙΜΑΝΙΑ της χώρας: Συγκεκριμένα τους Οργανισμούς Λιμένος ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, ΛΑΥΡΊΟΥ, ΡΑΦΗΝΑΣ, ΠΑΤΡΑΣ, ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΒΟΛΟΥ, ΚΑΒΑΛΑΣ, ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ,ΚΕΡΚΥΡΑΣ
-Όλες τις κρατικές συμμετοχές σε κεντρικούς αυτοκινητόδρομους και τη Γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου: Συγκεκριμένα τα δικαιώματα στα έσοδα στις ΜΩΡΕΑΣ Α.Ε, ΟΛΥΜΠΙΑ Α.Ε, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ Α.Ε , ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε, ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε, ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε, ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε . Σημειωτέον ότι όλοι αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι έγιναν τάχα αυτοχρηματοδοτούμενοι, κόστισαν πολλαπλάσια σε κρατικές εγγυήσεις, με αποκορύφωμα την Γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου, που στοίχισε στον κρατικό προϋπολογισμό 25 φορές παραπάνω από το αν είχα κατασκευασθεί από το ελληνικό Δημόσιο με δανεισμό.
Η επιβάρυνση θα μείνει στο χρέος μας και τα έσοδα από τα πανάκριβα διόδια θα πηγαίνουν σε Έλληνες και ξένους ιδιώτες.
- Τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ, στην πλήρη κυριότητα τους
- Τα ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ Α.Ε, στα οποία συμπεριλαμβάνονται φιλέτα σε παραλίες και πολύ ενδιαφέροντα επενδυτικά σημεία.
-
- Το ΝΕΡΟ και η εκμετάλλευση του, μέσα από την παραχώρηση της ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ, μαζί με τα φράγματα και τα δίκτυα.
- Τα υφιστάμενα και μελλοντικά έσοδα από την ΚΑΒΑΛΑ OIL Α.Ε . μιλάμε για τον πρίνο . πρελούδιο με το τι θα συμβεί με τα μελλοντικά έσοδα από το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο σε Αιγαίο και Ιόνιο.
Συνεχίζουν με το Πολυνομοσχέδιο
Πέραν των παραπάνω προβλέπεται στο Πολυνομοσχέδιο , που θα περάσει από το Κοινοβούλιο την ερχόμενη Τρίτη, να περάσουν στην ιδιοκτησία του Ταμείου, όλα τα κρατικά ακίνητα του Δημοσίου, προκειμένου να αξιοποιηθούν σε real estate από ιδιώτες προς όφελος των πιστωτών.
Δηλαδή αντί να συγκεντρωθούν οι υπηρεσίες του κράτους στα ιδιόκτητα κτίρια του Δημοσίου, προκειμένου να περιορισθούν και οι δημόσιες δαπάνες αντί για τους μισθούς και τις συντάξεις, τα δημόσια κτίρια παραχωρούνται. Οι δημόσιες δαπάνες με τον τρόπο αυτό θα εκτοξευθούν, αφού όλες οι υπηρεσίες του κράτους θα πληρώνουν ενοίκια , τεράστια σε κόστος για την χρεοκοπημένη οικονομία μας.
Πέραν αυτού οι Έλληνες θα χάσουν την ιδιοκτησία των κρατικών κτιρίων, πολλά και τα πλέον σημαντικά των οποίων αποτέλεσαν δωρεές των μεγάλων Ευεργετών και της Εκκλησίας , προκειμένου να στεγασθεί το ελληνικό κράτος. Όλα τα παραπάνω δίδονται χωρίς να διεκδικείται καμία τιμή για την πώληση τους, αλλά μόνον έναντι του δημοσίου χρέους.
Επίσης θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω προστίθενται στην σκανδαλώδη πώληση των Τηλεπικοινωνιών στους Γερμανούς, ο ΟΤΕ στην Deutch Telekom, με τις πανάκριβες εθελουσίες εξόδους και τα ελλείμματα του να έχουν επιβαρύνει το χρέος των Ελλήνων. Με ανάλογη διαδικασία τα προηγούμενα χρόνια πωλήθηκε και η Ολυμπιακή Αεροπορία, πάλι σε βάρος του Έλληνα φορολογούμενου.
Τα ακίνητα και τα δικαιώματα του Δημοσίου, που έχουν παραχωρηθεί είναι πριν την υπογραφή της νέας δανειακής σύμβασης και των «εμπράγματων εγγυήσεων» που αυτή θα προβλέπει. Όπως επίσης πριν το Μνημόνιο 2.
Για παράδειγμα τώρα έχει αρχίσει ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και κλιματικής αλλαγής, Γ. Παπακωσταντίνου την «ναρκοθέτηση» της ΔΕΗ και την απαξίωση της ιδιοκτησίας σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, ώστε να παραχωρηθούν στους Γερμανούς.
Το «πλιάτσικο» με την έννοια αυτή βρίσκεται στην μέση και προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2015, αφού όπως όλα δείχνουν οι «αποκρατικοποιήσεις» θα συνεχισθούν με αυξανόμενο ρυθμό. Με τον τρόπο αυτό οι Έλληνες δεν χάνουν μόνον την εθνική τους κυριαρχία , ως προς την Διοίκηση, αλλά και την ιδιοκτησία τους επί την Ελλάδος ως επικράτειας. Πράγματι η Ελλάδα στο μεγαλύτερο μέρος της αρχίζει να μην ανήκει στους Έλληνες.
Σε αυτούς θα μείνει μόνον …ο λογαριασμός !Δηλαδή αντί να συγκεντρωθούν οι υπηρεσίες του κράτους στα ιδιόκτητα κτίρια του Δημοσίου, προκειμένου να περιορισθούν και οι δημόσιες δαπάνες αντί για τους μισθούς και τις συντάξεις, τα δημόσια κτίρια παραχωρούνται. Οι δημόσιες δαπάνες με τον τρόπο αυτό θα εκτοξευθούν, αφού όλες οι υπηρεσίες του κράτους θα πληρώνουν ενοίκια , τεράστια σε κόστος για την χρεοκοπημένη οικονομία μας.
Πέραν αυτού οι Έλληνες θα χάσουν την ιδιοκτησία των κρατικών κτιρίων, πολλά και τα πλέον σημαντικά των οποίων αποτέλεσαν δωρεές των μεγάλων Ευεργετών και της Εκκλησίας , προκειμένου να στεγασθεί το ελληνικό κράτος. Όλα τα παραπάνω δίδονται χωρίς να διεκδικείται καμία τιμή για την πώληση τους, αλλά μόνον έναντι του δημοσίου χρέους.
Επίσης θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω προστίθενται στην σκανδαλώδη πώληση των Τηλεπικοινωνιών στους Γερμανούς, ο ΟΤΕ στην Deutch Telekom, με τις πανάκριβες εθελουσίες εξόδους και τα ελλείμματα του να έχουν επιβαρύνει το χρέος των Ελλήνων. Με ανάλογη διαδικασία τα προηγούμενα χρόνια πωλήθηκε και η Ολυμπιακή Αεροπορία, πάλι σε βάρος του Έλληνα φορολογούμενου.
Τα ακίνητα και τα δικαιώματα του Δημοσίου, που έχουν παραχωρηθεί είναι πριν την υπογραφή της νέας δανειακής σύμβασης και των «εμπράγματων εγγυήσεων» που αυτή θα προβλέπει. Όπως επίσης πριν το Μνημόνιο 2.
Για παράδειγμα τώρα έχει αρχίσει ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και κλιματικής αλλαγής, Γ. Παπακωσταντίνου την «ναρκοθέτηση» της ΔΕΗ και την απαξίωση της ιδιοκτησίας σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, ώστε να παραχωρηθούν στους Γερμανούς.
Το «πλιάτσικο» με την έννοια αυτή βρίσκεται στην μέση και προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2015, αφού όπως όλα δείχνουν οι «αποκρατικοποιήσεις» θα συνεχισθούν με αυξανόμενο ρυθμό. Με τον τρόπο αυτό οι Έλληνες δεν χάνουν μόνον την εθνική τους κυριαρχία , ως προς την Διοίκηση, αλλά και την ιδιοκτησία τους επί την Ελλάδος ως επικράτειας. Πράγματι η Ελλάδα στο μεγαλύτερο μέρος της αρχίζει να μην ανήκει στους Έλληνες.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.