Ξεπουλάει κυριολεκτικά η κυβέρνηση Παπανδρέου οτιδήποτε μπορεί να προσφέρει έσοδα στα κρατικά ταμεία.
Η χώρα οδηγείται στην πλήρη εξαθλίωση με αποφάσεις ΔΝΤ και επιμέλεια εκτέλεσης του ΠΑΣΟΚ
Τη βοήθεια ξένου οίκου για τον συστηματικό έλεγχο της εφαρμογής των συμβάσεων της Αττικής οδού, της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου αλλά και του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» θα ζητήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών.
Εμφανίζεται πάντως έτοιμο να προχωρήσει σε παραχώρηση της εκμετάλλευσης της Εγνατίας οδού σε ιδιώτες. Ο διαγωνισμός προωθείται μέσα στο τρέχον έτος.Ο αυτοκινητόδρομος των 610 χλμ., που συνδέει την Ηγουμενίτσα με την Αλεξανδρούπολη, δεν διαθέτει στοιχειώδεις εξυπηρετήσεις, όπως πάρκινγκ, βενζινάδικα, εστιατόρια κ.λπ. Ιδιώτες θα αναλάβουν την κατασκευή και εκμετάλλευση σε συνδυασμό με τη συντήρηση του δικτύου που υπολογίζεται σε 80-100 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Διόδια στην Εγνατία για 30 χρόνια
Σε αντάλλαγμα θα έχουν την είσπραξη των διοδίων για 20 έως 30 χρόνια. Είναι πιθανόν η ανάθεση να γίνει σε περισσότερους από ένα ενδιαφερόμενους, αφού τα τμήματα από την Ηγουμενίτσα ώς τα Γρεβενά και από την Καβάλα ώς την Αλεξανδρούπολη παρουσιάζουν χαμηλή κυκλοφορία, ενώ στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης καταγράφονται έως και 35.000 διελεύσεις την ημέρα.
Κρήτη: θα φτιάξουν και θα παραχωρήσουν
Με δημόσιους πόρους προβλέπεται να κατασκευαστούν οι δύο βασικοί οδικοί άξονες (ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ) στην Κρήτη, στη συνέχεια όμως θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες. Ο πρώτος θυμίζει «γεφύρι της Αρτας», αφού τα έργα έχουν ξεκινήσει το 1968 και ώς σήμερα από τα 310 χλμ. έχουν ολοκληρωθεί μόλις 41. Σε άλλα 70 χλμ. έχουν γίνει κάποιες βελτιώσεις και εκπονούνται μελέτες για 135 χλμ. Ο ΝΟΑΚ, μήκους 82 χλμ, θα εξυπηρετεί τις νότιες ακτές των νομών Λασιθίου και Ηρακλείου. Εχουν ολοκληρωθεί 12,5 χλμ., ενώ υπό κατασκευή είναι άλλα 16,5 χλμ.
Κυκλικό μετρό
Με πολλές αλλαγές αναμένεται να ανακοινωθεί η δημοπράτηση νέας γραμμής μετρό, που θα είναι κυκλική και θα καλύπτει πυκνοδομημένες περιοχές της πρωτεύουσας (Βύρωνας, Καισαριανή, Γαλάτσι κ.λπ.)
Διόδια στην Εγνατία για 30 χρόνια
Σε αντάλλαγμα θα έχουν την είσπραξη των διοδίων για 20 έως 30 χρόνια. Είναι πιθανόν η ανάθεση να γίνει σε περισσότερους από ένα ενδιαφερόμενους, αφού τα τμήματα από την Ηγουμενίτσα ώς τα Γρεβενά και από την Καβάλα ώς την Αλεξανδρούπολη παρουσιάζουν χαμηλή κυκλοφορία, ενώ στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης καταγράφονται έως και 35.000 διελεύσεις την ημέρα.
Κρήτη: θα φτιάξουν και θα παραχωρήσουν
Με δημόσιους πόρους προβλέπεται να κατασκευαστούν οι δύο βασικοί οδικοί άξονες (ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ) στην Κρήτη, στη συνέχεια όμως θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες. Ο πρώτος θυμίζει «γεφύρι της Αρτας», αφού τα έργα έχουν ξεκινήσει το 1968 και ώς σήμερα από τα 310 χλμ. έχουν ολοκληρωθεί μόλις 41. Σε άλλα 70 χλμ. έχουν γίνει κάποιες βελτιώσεις και εκπονούνται μελέτες για 135 χλμ. Ο ΝΟΑΚ, μήκους 82 χλμ, θα εξυπηρετεί τις νότιες ακτές των νομών Λασιθίου και Ηρακλείου. Εχουν ολοκληρωθεί 12,5 χλμ., ενώ υπό κατασκευή είναι άλλα 16,5 χλμ.
Κυκλικό μετρό
Με πολλές αλλαγές αναμένεται να ανακοινωθεί η δημοπράτηση νέας γραμμής μετρό, που θα είναι κυκλική και θα καλύπτει πυκνοδομημένες περιοχές της πρωτεύουσας (Βύρωνας, Καισαριανή, Γαλάτσι κ.λπ.)
Πηγή
Share
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.