ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το blog μας με ένα απλό "ΚΛΙΚ" στις διαφημίσεις

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΟΣ Η΄ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ ;;;



Είμαι 31 χρονών και γεννήθηκα αρκετά χρόνια μετά την ‘’ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ’’ .Έχω διαβάσει και ακούσει πάρα πολλά πράγματα και από νοσταλγούς της και από πολεμίους της.

Η αίσθηση που είχα μέχρι και πριν από λίγα χρόνια ήταν ότι αυτό το καθεστώς αμαύρωσε την σύγχρονη ιστορία της χώρας μου. Μια χούφτα φανατικών αξιωματικών κατέλαβε αυταρχικά την εξουσία και καθοδηγούμενοι από ξένες δυνάμεις (Η.Π.Α.) δημιούργησαν πλείστα όσα κακά στην πατρίδα μου.
Όμως τον τελευταίο καιρό, μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες που με ανάγκασαν να σκεφτώ μήπως και υπάρχει μια διαφορετική οπτική στο όλο θέμα.

Μοιράζομαι λοιπόν αυτές τις απορίες μου μαζί σας....

-Στη δικτατορία δεν μετρούσε η γνώμη και άποψη του λαού.

Σε ποια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση ζητήθηκε τις τελευταίες δεκαετίες η γνώμη μας με μορφή δημοψηφίσματος και όχι με στημένα γκάλοπ, για θέματα που αφορούν την πατρίδα μας, την δημόσια διοίκηση, την υγεία μας, την παιδεία μας, την οικονομία μας και τόσα άλλα ;
Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση....


-Οι άνθρωποι της δικτατορίας ελέγχονταν και εξυπηρετούσαν τις μεγάλες δυνάμεις.

Οι άνθρωποι των δημοκρατικά εκλεγμένων κυβερνήσεων άραγε ελέγχονται και εξυπηρετούν με τις αποφάσεις τους τα συμφέροντα ξένων δυνάμεων ; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση....


-Τα δημόσια έργα που κατασκεύαζε η δικτατορία με τα τεχνικά μέσα του στρατού ήταν χειρότερης ποιότητας και ακριβότερου κόστους από τα δημόσια έργα που κατασκεύασαν και κατασκευάζουν οι εργολάβοι των δημοκρατικά εκλεγμένων κυβερνήσεων μας ;
Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση.....



-Οι φόροι που πλήρωναν οι άνθρωποι στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν περισσότεροι ή λιγότεροι από αυτούς που πληρώνουμε στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση......


-Τα χρέη των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν μεγαλύτερα ή μικρότερα στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση.....


-Η παιδεία στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν δωρεάν ή όχι σε σχέση με τις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση....



-Η ανεργία στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν μεγαλύτερη ή μικρότερη απ’ότι στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας ; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση.....


-Η ασφάλεια των πολιτών στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν μεγαλύτερη ή μικρότερη απ’ότι στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας ; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση...


-Τα σπίτια των ανθρώπων στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν κλειδωμένα ή ξεκλείδωτα απ’ότι στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση....



-Οι προκλήσεις και οι επιβουλές των ΄΄γειτόνων΄΄ μας στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν μεγαλύτερες ή μικρότερες απ’ότι στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας ; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση.....



-Οι υπουργοί στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν πλουσιότεροι ή φτωχότεροι από τους υπουργούς στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας ; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση....



-Το φακελάκι στους γιατρούς και τα νοσοκομεία στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν μεγαλύτερο ή μικρότερο απ’οτι στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας ; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση....



-Οι μίζες στο καθεστώς της δικτατορίας ήταν περισσότερες ή λιγότερες απ’ότι στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση.....



-Ο αρχηγός της δικτατορίας ήταν από πολιτικό τζάκι; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση....



-Οι μετέχοντες στα δραματικά γεγονότα του πολυτεχνείου είναι άνεργοι και φτωχοί ή πλούσιοι και επιφανείς πολίτες (πολιτικοί, δημοσιογράφοι, εκδότες, κ.λ.π.); Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση.....



-Η Χώρα μου στο καθεστώς της δικτατορίας είχε μεγαλύτερο ή μικρότερο δημόσιο και εξωτερικό χρέος απ’οτι στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση.....



-Η Χώρα μου στο καθεστώς της δικτατορίας κινδύνευε με πτώχευση περισσότερο ή λιγότερο απ’οτι στις δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μας; Σ’αυτή μου την απορία δεν βρίσκω απάντηση...

Οι απορίες μου είναι ατελείωτες και νομίζω ότι μέχρι να πεθάνω δεν πρόκειται να απαντηθούν από κανέναν. Δεν πειράζει, πλέον ξέρω μέσα στην ψυχή και τη καρδιά μου όλες τις απαντήσεις.


Μια μόνο απορία εξακολουθώ να έχω!!!!


Εάν πρέπει να συνεχίζω να ψηφίζω δημοκρατικά εκλεγμένες δικτατορίες ή πρέπει κάποια στιγμή να μου επιβάλλουν δικτατορικά μια γνήσια ΄΄ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΄΄ ;;;;



Κείμενο: Sakman

2 σχόλια:

  1. ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ 2 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΤΕ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΗΡΩΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΕ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε συγχαιρω ,αλλα πιστευω ειναι ερωτηματα πολλων συμπατριωτων μας ,και ευκολως απαντησημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.