Το Korres Project 4, για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι ένα πρωτότυπο ελληνικό super car. Αυτό τουλάχιστον φαίνεται από τα χαρτιά, τις επιδόσεις αλλά και τα κατορθώματά του που δεν μπορεί κανείς να τα συναντήσει σε καθημερινά αυτοκίνητα.
Εφοδιασμένο με κινητήρα 7.0 λίτρων (προερχόμενος από την Generl Motors) αποδίδει 505 ίππους προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις σύμφωνα με τον ίδιο τον κατασκευαστή. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 3.8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Καθόλου άσχημα θα λέγαμε...
Τέρμα γκάζι εκτός δρόμου...
Η διαφορά όμως με τα υπόλοιπα super car (αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή την έκφραση) βρίσκεται στην τετρακίνηση και στην ιδιότητα που έχει να κινείται εκτός δρόμου με πολύ ψηλές ταχύτητες. Από εκεί και πέρα η βασική καινοτομία βρίσκεται στην ανάρτηση που δίνει τη δυνατότητα στους τροχούς να έχουν μόνιμη επαφή με το έδαφος προσφέροντας την μεγαλύτερη δυνατή πρόσφυση. Στην πράξη το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να κινηθεί για... πλάκα στο χώμα, να ανέβει σκαλιά, να περάσει εμπόδια που τα βλέπεις και... τρομάζεις και γενικά να κάνει πράγματα που ίσως να μην μπορούν πολλά καθαρόαιμα 4x4.
To Korres P4 αποδίδει 505 ίππους!!!
Παραγωγή στην Κατερίνη
Το αυτοκίνητο υλοποιείται εδώ και πέντε χρόνια από μία ομάδα επιστημόνων που φαίνεται να το έχουν φτάσει, έπειτα από ατελείωτες ώρες δοκιμών, στην τελική του μορφή. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να περάσει τη γραμμή παραγωγής και από πρωτότυπο να γίνει εμπορεύσιμο αλλά σε περιορισμένο αριθμό. Γι' αυτό το λόγο η ομάδα του Κορρέ έχει ήδη έρθει σε επαφή με μία άλλη ελληνική εταιρεία που εδρεύει στην Κατερίνη και ονομάζεται Replicar Hellas. Η συγκεκριμένη κατασκευάζει αυτοκίνητα ρέπλικες βασισμένα σε μοντέλα της Porsche τα οποία και διαθέτει στο εξωτερικό με πολύ καλές πωλήσεις που φτάνουν σχεδόν τις 40 μονάδες ετησίως!
Η επιβεβαίωση
Μιλώντας στο zougla.gr, ο ιδιοκτήτης της Replicar Hellas, Ηλίας Γαγανέλης, επιβεβαίωσε την είδηση λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πράγματι βρισκόμαστε σε συζητήσεις με την ομάδα του κ. Κορρέ. Αν ολοκληρωθεί η συμφωνία μας θα ξεκινήσουμε στις εγκαταστάσεις μας την κατασκευή τεσσάρων μονάδων οι οποίες θα πωληθούν στην Ευρώπη. Υπολογίζω ότι κάτι τέτοιο θα γίνει στις αρχές του 2015».
Την επιβεβαίωση της μελλοντικής παραγωγής σε περιορισμένο αριθμό επιβεβαίωσε στο zougla.gr και συνεργάτης του Δημήτρη Κορρέ ο οποίος τόνισε πως θα υπάρξει και δεύτερος στην Αμερική που θα αφορά τα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται για την άλλξη πλευρά του Ατλαντικού.
Η Replicar Hellas κατασκευάζει εδω και χρόνια αυτοκίνητα στην Κατερίνη...
Στην τελική ευθεία
Το γεγονός ότι οι συζητήσεις βρίσκονται σε τόσο προχωρημένο στάδιο σίγουρα δείχνει και τον αγώνα που έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια, οι άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με το Korres Project P4. Μην ξεχνάμε πως η γραφειοκρατία στην Ελλάδα έχει... master και η κατασκευή οχημάτων με πιστοποίηση φαντάζει ως ταξίδι με διαμονή στον πλανήτη Άρη.
Αν και εφόσον το εν λόγω μοντέλο πάρει σάρκα και οστά με τη βούλα (δηλαδή να ξεπεραστεί η γραφειοκρατία) είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσει προϋποθέσεις που θα ανοίξει την όρεξη και σε άλλους κατασκευαστές να φτιάξουν τα δικά τους μοναδικά αυτοκίνητα....Ωστόσο, μία είναι αυτή που ξεχωρίζει και δε είναι άλλη από την δοκιμή που πραγματοποίησε ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι (WRC) Τομι Μάκινεν τον Νοέμβριο του 2013. Οι εντυπώσεις του Φινλανδού οδηγού ήταν πολύ σημαντικές και όπως ήταν φυσικό καταγράφηκαν από τον ίδιο τον δημιουργό του αυτοκινήτου, τον Δημήτρη Κορρέ.
«Πρέπει να πω πως αυτό που έζησα σε εκτός δρόμου συνθήκες δεν μπορώ να το πιστέψω. Ήταν απίστευτο» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Τόμι Μάκινεν δείχνοντας πως το ελληνικό αυτοκίνητο δεν είναι μία τυχαία δουλειά. Οι δηλώσεις ενός τόσο σημαντικού προσώπου δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητες ενώ δείχνουν πως όταν οι Έλληνες θέλουν μπορούν να καταφέρουν πάρα πολλά.
Αρκεί να έχουν και την βοήθεια του κράτους... Αυτό που θα πρέπει να περιμένουμε είναι η παραγωγή του και η επιτυχία που θα σημειώσει σε παγκόσμιο επίπεδο!
Δοκιμές με το P4 έχει κάνει και ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι τόμι Μάκινεν...
Ο Τόμι Μάκινεν στο μπάκετ του ελληνικού αυτοκινήτου...
Έχει... δυνατότητες το συγκεκριμένο όχημα...
Η τελική αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα!!!
Γρήγορο και με κρατήματα...
Η καινοτομία βρίσκεται στην ανάρτηση που δίνει τη δυνατότητα στους τροχούς να έχουν μόνιμη επαφή με το έδαφος...
Καθαρόαιμο 4x4, καθαρόαιμο super car ή και τα... δύο;
Άγριο...
Το εσωτερικό του (αλλά όχι στην τελική του μορφή)...
Όπως φαίνεται από τα πλάγια...
ΠΗΓΗ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.