ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το blog μας με ένα απλό "ΚΛΙΚ" στις διαφημίσεις

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Πάγκαλος: Υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας!


ΑΣ ΔΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ''ΣΑΛΕΜΕΝΟ ΛΙΠΟΦΟΡΕΑ''. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ....

Για μία ακόμα φορά ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Θ. Πάγκαλος προκαλεί με τις θέσεις του τον...
ελληνικό λαό... Αυτή τη φορά δε δίστασε να υποστηρίξει ότι είναι υπέρ της απώλειας της εθνικής μας κυριαρχίας!

Η απαίτηση των δανειστών για μόνιμη παρουσία της τρόικας στην Αθήνα «μεταφράστηκε» από πολλούς ως απώλεια εθνικής κυριαρχίας. Μόνο που ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης, δεν συμφωνεί...

Σε συνέντευξή του στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1 ο κ. Πάγκαλος δήλωσε:

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» είπε.

Και συνέχισε λέγοντας πως «πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού.

Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».

Τα σχόλια δικά σας...



ΠΗΓΗ

6 σχόλια:

  1. ΑΦΟΥ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΣΙΜΟ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΔΑΝΕΙΣΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ΄;. ΣΤΑ ΧΡΩΣΤΑΩ;.ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑΜΕ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πειτε μου ...αυτος ο ανθρωπος θα ζητησει σε λιγο καιρο (ελπιζω να ειναι λιγος ο καιρος) την ψηφο του κοσμου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιό είναι το επάγγελμα του Κυρίου;Γιατί τον πληρώνουμε;Ας πάει στο σπίτι του να ησυχάσουμε επιτέλους απ' αυτόν, μην πάρει και άλλες σημαίες ο αέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο κινουμενος βοθρος ξαναμιλησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ 182123 Φεβρουαρίου 2012 στις 8:46 μ.μ.

    ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ 1821. ΠΑΓΚΑΛΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΗΣΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΗΔΗΞΩ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙΣ ΜΑΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ 'ΦΥΤΕΨΑΝΕ' ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΤΟΥ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΙΕΡΗΣ ΓΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.