Ανοιχτή πληγή παραμένει εντός του ΠΑΣΟΚ το ζήτημα των ταξί, με τα "συντροφικά" μαχαιρώματα να συνεχίζονται. Προχθές δέκα βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος τάχθηκαν στο πλάι των αυτοκινητιστών με επιστολή τους προς τον πρωθυπουργό, έθεσαν θέμα αντισυνταγματικότητας για τη ρύθμιση, που αφορά τη μεταβίβαση της άδειάς τους στο κράτος, και επιτέθηκαν στον υπουργό Υποδομών Γ. Ραγκούση. Την ίδια ώρα οι ιδιοκτήτες ταξί πραγματοποίησαν άλλη μια μαζική πορεία στο κέντρο της Αθήνας στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας τους, ενώ την ίδια ώρα που δηλώνουν πως θα προβούν και σε νέες κινητοποιήσεις συνεχίζουν τις επαφές με το υπουργείο Υποδομών, χωρίς όμως να φαίνεται κάτι θετικό, για τους ίδιους, στον ορίζοντα.
Στο μεταξύ ταχύτητα κόβουν, μετά τις δυσκολίες και τα νομικά εμπόδια που βρίσκει η κυβέρνηση ώστε να εφαρμόσει το καθεστώς εργασιακής εφεδρείας, οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, χωρίς όμως να σβήνουν τις... μηχανές τους.
Καλά φαίνεται πως κρατούν οι εντάσεις και τα συντροφικά μαχαιρώματα στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ για το ζήτημα των ταξί. Δέκα βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος (Δ. Παπουτσής, Αθ. Παπαδόπουλος, Β. Τσόνογλου - Βιλιώτη, Μ. Κατρίνης, Ευτ. Δαμιανάκης, Σπ. Μοσχόπουλος, Γ. Παπαμανώλης, Ανδρ. Τριανταφυλλόπουλος, Αθ. Γικόνογλου και Γ. Αρβανιτίδης), με επιστολή τους προς τον πρωθυπουργό και τον Γ. Ραγκούση, τον Β. Έξαρχο και τον Ι. Αμοιρίδη, καλούν τον Γ. Ραγκούση να ξεκινήσει διάλογο με τους ιδιοκτήτες ταξί και προτείνουν να ληφθούν υπόψη τα πληθυσμιακά κριτήρια.
"Θα πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να συμπεριληφθεί ρύθμιση στο σχέδιο νόμου, που θα κάνει σαφή τον σεβασμό στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας" υποστήριξαν οι 10 βουλευτές προσθέτοντας πως "από τις προτεινόμενες ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου για τα ταξί διαφαίνεται μια τάση κατάργησης ή ακύρωσης του παραπάνω ουσιώδους δικαιώματος". Παράλληλα ανέφεραν πως: "Θεωρούμε αυτονόητο ότι δεν θα πρέπει να εκδοθεί νέα άδεια ταξί προτού συμπληρωθούν έξι μήνες από την ψήφιση του σχετικού νόμου» τονίζουν οι βουλευτές επισημαίνοντας ταυτόχρονα ότι «οι επιχειρούμενες μεταρρυθμίσεις για να επιτύχουν πρέπει να διέπονται από συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις".
"Ανακωχή και βλέπουμε..."
Σε ολιγοήμερη "ανακωχή" πρχωρούν οι εργαζόμενοι των αστικών συγκοινωνιών, ενώ ετοιμάζονται για νέο γύρο κινητοποιήσεων αν το υπουργείο Υποδομών δώσει οδηγίες για εφαρμογή του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας στους Οργανισμούς των ΜΜΜ. Σε συνεδρίασή τους χθες τα σωματεία των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ΗΣΑΠ, τραμ) αποφάσισαν να μην προχωρήσουν σε νέα απεργία και τηρούν στάση αναμονής. Τη Δευτέρα επίσης οι εργαζόμενοι των λεωφορείων και των τρόλεϊ, πρόκειται να αποφασίσουν στις γενικές τους συνελεύσεις το μέλλον των κινητοποιήσεων τους, οι οποίοι όμως φαίνεται να προσανατολίζονται στην ίδια κατεύθυνση με τους συναδέλφους τους των άλλων μέσων.
24ωρη απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας
Στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ για το Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ την προσεχή Τετάρτη ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος. Η πραγματοποίηση της απεργιακής κινητοποίησης των ελεγκτών πρόκειται να καθηλώσει όλα τα αεροσκάφη για πτήσεις από και προς την Ελλάδα.
Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας διαμαρτύρονται για την υπαγωγή τους στο ενιαίο μισθολόγιο και επισημαίνουν ότι από αυτή την κίνηση το Δημόσιο θα χάσει 100 εκατ. ευρώ, καθώς τα μερίσματα που λαμβάνει η Ελλάδα από το Eurocontrol είναι ευθέως ανάλογα με το ύψος των αμοιβών τους. Σημειώνεται ότι οι ελεγκτές αμείβονται από το Eurocontrol και όχι από το Δημόσιο.
Η Ένωσή τους έχει εξαγγείλει σειρά απεργιακών κινητοποιήσεων το τελευταίο διάστημα, ωστόσο όλες κηρύσσονται από τη Δικαιοσύνη -στην οποία προσφεύγει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας- παράνομες και καταχρηστικές. Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν μπορεί να προσφύγει στη Δικαιοσύνη, ζητώντας να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η απεργία, γιατί αυτή γίνεται υπό την ομπρέλα της ΑΔΕΔΥ.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.