ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το blog μας με ένα απλό "ΚΛΙΚ" στις διαφημίσεις

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Βάση στον Άρη ορατή απο το Google Earth??

Είδαμε το παρακάτω βίντεο σερφάροντας στο ίντερνετ και αποφασίσαμε τα το ψάξουμε και μόνοι μας




Όποιος έχει το πρόγραμμα της Google "Google Earth" με ενσωματωμένη τη δυνατότητα προβολής και άλλων πλανητών του ηλιακού συστήματος μπορεί να το ανακαλύψει και....
μόνος του, εμείς το ψάξαμε και επαληθεύτηκε το παρακάτω βίντεο...

Αλήθεια, ψέμα, προσπάθεια καθοδήγησης απο τη NASA μέσω της Google, ή οτιδήποτε μπορεί να βάλει ο νούς του ανθρώπου, όλα είναι πιθανά,το σίγουρο είναι οτι αξιζει να το δούμε και γιατί οχι να το επαληθεύσουμε μόνοι μας

http://diaforetikimatia.blogspot.com/

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.