Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010
Ιδιαίτερα ανήσυχοι οι Έλληνες για την Οικονομία...
Η παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη έπεσε 2 μονάδες σε σχέση με το περασμένο εξάμηνο και έφτασε τις 90, αποτυπώνοντας την απαισιοδοξία των καταναλωτών που είδαν τις ελπίδες τους για οριστική έξοδο από την κρίση να εξανεμίζονται , σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen.
Στην Ελλάδα, μπορεί να μη σημειώνεται περαιτέρω πτώση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης, ωστόσο η χώρα μας παραμένει στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης, με μόλις 57 μονάδες, που αποτελεί και το ιστορικά χαμηλότερο ποσοστό της.
Σύμφωνα με την έρευνα, η Οικονομία αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ποσοστό που είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη (40%), ενώ οι αμέσως επόμενες ανησυχίες αφορούν στην εργασιακή ασφάλεια (34%), στην αύξηση των λογαριασμών των ΔΕΚΟ (21%) και στα χρέη που οφείλουν τα ελληνικά νοικοκυριά (18%).
Επιπλέον, στην Ελλάδα τα συνεχώς αυξανόμενα ποσοστά ανεργίας αντικαθρεφτίζονται στην ανασφάλεια των πολιτών για το εργασιακό τους μέλλον, καθώς μόλις ένας στους δέκα θεωρεί πως οι εργασιακές προοπτικές θα είναι καλές το επόμενο 12μηνο. Αξίζει να σημειωθεί πως το ποσοστό αυτό είναι το χαμηλότερο που έχει σημειωθεί στην Ελλάδα στις μετρήσεις της Nielsen.
Πηγή
Α.Π.Ε.
ant1online.gr
Share
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.