Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010
Η απεργία των φορτηγών και οι μεγάλοι κίνδυνοι ....με συννημένο βίντεο (Π.Καμμένος 22-09)
Σχετικά με την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων οχημάτων δημοσίας χρήσεως έχουν γραφτεί πάρα πολλά τις τελευταίες ημέρες. Η κυβέρνηση παίρνει – αφαιρεί την περιουσία μερίδας Ελλήνων πολιτών, αυτοί διαμαρτύρονται προσπαθώντας να μπορέσουν να κρατήσουν κάτι και τα έμμισθα κυβερνητικά παπαγαλάκια δαιμονοποιούν τους απεργούς για να τους τοποθετήσουν απέναντι από τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες.
Τώρα, γιατί αυτή η μεθόδευση και πρακτική μου θυμίζει την πρακτική των ΗΠΑ πριν να επιτεθούν σε κάποιο κράτος (βλ. δαιμονοποίηση των Σέρβων από τα αμερικανικά ΜΜΕ στις αρχές της δεκαετίας του 1990), μάλλον δεν είναι άξιο απορίας, αφού είναι γνωστό πως ο αμερικανοτραφής πρωθυπουργεύων Γιώργος Παπανδρέου έχει παραδώσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε χέρια συμπατριωτών του.
Από εχθές βλέπω και την μαζική επίθεση που γίνεται κατά του κλάδου των απεργούντων μεταφορέων και δεν απορώ. Ήταν γνωστό, πως η κυβέρνηση, διαπράττοντας το grosso colpo στις μεταφορές, επεδίωκε να νομιμοποιήσει την αυθαιρεσία της και μετά με πρόσχημα το νόμο και τους «θιγόμενους κλάδους» να επικαλεσθεί την δικαιοσύνη, για να… καθαρίσει. Έτσι, αρχίζουν διάφοροι να εκτοξεύουν απειλές για μηνύσεις, ενώ παράδοξες επιθέσεις (μέχρι και με αόρατους σκοπευτές) έχουν επισημανθεί μέσω τηλεοπτικών σταθμών.
Διαμαρτύρονται οι ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ πως «αδειάζουν τα μαγαζιά τους» και έχουν οικονομική ζημία. Κι εγώ έχω μία απορία: Αυτοί οι κύριοι δέχονται άμεσο έλεγχο των αποθηκών τους από επιτροπές πολιτών; Και τολμούν να διαμαρτύρονται αυτοί οι οποίοι όταν δεχόντουσαν πρόστιμα για παράνομες αυξήσεις προϊόντων, αδίστακτα μετακυλούσαν τα πρόστιμα αυτά στις τιμές των προϊόντων; Μπορεί να κατοικοεδρεύουμε στην Ελλάδα, μπορεί να δεχόμαστε (μέχρι στιγμής) την εκλογή του Γιώργου Παπανδρέου στην πρωθυπουργία, αλλά δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τα αίσχη αυτών που σήμερα προσπαθούν να μας πείσουν πως είναι οι αθώες περιστερές, που εμφανίζονται θιγόμενοι, ενώ είναι σίγουρο πως την επαύριο θα ανεβάσουν τις τιμές των αγαθών πρώτης ανάγκης, χωρίς να υφίσταται απολύτως κανένας λόγος.
Διαμαρτύρονται για την απεργία των φορτηγών δημόσιας χρήσης και οι βιομήχανοι!!! Οι οποίοι ξεχνούν πως έχουν ήδη ανεβάσει τις τιμές των προϊόντων τους –μόνο κατά το τελευταίο έτος- περίπου κατά 4,6%!!! Και τολμούν να ισχυρίζονται πως η απεργία αυτή των ιδιοκτητών φορτηγών βλάπτει το κοινωνικό σύνολο… ενώ οι δικές τους αυξήσεις ήταν ένα είδος κοινωνικής προσφοράς, στην τσέπη τους…!
Γνωρίζω πως δεν πρόκειται να σταματήσουν να επιτίθενται στον κλάδο των απεργών. Γνωρίζω πως θα κλιμακώσουν αυτή την τακτική και θα περάσουν σε συλλήψεις, προκειμένου να οξύνουν τα πνεύματα, για να αιτιολογήσουν στη συνέχεια την χρήση βίας… Και σας καλώ να το θυμόσαστε αυτό. Πολύ σύντομα θα «γνωρίσουμε» όλοι την «σοσιαλιστική μέριμνα». Και η «γνωριμία» αυτή θα γίνει εκ του σύνεγγυς. Σκοπός της παρούσας κυβέρνησης είναι να γίνει τμηματικά, επειδή γνωρίζουν πολύ καλά οι κρατούντες πως δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν όλους τους πολίτες ταυτόχρονα. Έτσι, με τη μέθοδο του λύκου, ξεμοναχιάζουν το «θύμα» και στη συνέχεια του επιτίθενται, επικαλούμενοι το «κοινό καλό»!!! Απλή Κοινωνική Μηχανική…
Γιατί όμως η κυβέρνηση «καίγεται» να τελειώνει με τον κλάδο των μεταφορέων; Επειδή είναι κλειστό επάγγελμα; Τουλάχιστον έτσι δικαιολογείται και χωρίς ντροπή οι παπαγάλοι – προπαγανδιστές της επαναλαμβάνουν πως είναι εντολή της τρόικας, έχει υπογραφεί στο μνημόνιο και επίσης είναι επί χρόνια καθεστώς στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επειδή τρόικα και μνημόνιο είναι δεδομένο πως προσπαθούν να εξασφαλίσουν την επιστροφή του δανείου τους προς την Ελλάδα, θα σταθώ μόνο στην επιβολή του ανοίγματος του επαγγέλματος από την Ε.Ε. Και θα τολμήσω να ρωτήσω: Γιατί τόση πρεμούρα, αγαπητοί μου κυβερνητικοί υπαλληλίσκοι του ΔΝΤ, να περάσετε το ευρωπαϊκό καθεστώς και στην χώρα μας; Δεν σας είδα να έχετε αυτή την αγωνία για να έχουμε το σύστημα Υγείας της Ευρώπης. Δεν σας είδα να «καίγεστε» να ανεβάσετε τους μισθούς των Ελλήνων και να τους κάνετε Ευρωπαϊκούς. Δεν σας είδα, για παράδειγμα, να σταματάτε την επαίσχυντη επιπλέον φορολόγηση των εισαγόμενων Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων, αλλά συνεχίζετε να υπερφορολογείται με δασμούς εισαγωγής, παραβιάζοντας το ευρωπαϊκό δόγμα της ελεύθερης μετακίνησης και διάθεσης αγαθών εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μάλιστα, προτιμάτε να πληρώνετε ετήσια τεράστια πρόστιμα στην Ε.Ε. για την κρατική παρανομία, αρνούμενοι πεισματικά να εναρμονισθείτε με την Ευρωπαϊκή εντολή – οδηγία.
Ενώ, λοιπόν, η κυβερνητική – κρατική παρανομία είναι «φυσιολογική», η «παρανομία» των απεργών μεταφορέων τιμωρείται ακόμη και με φυλάκιση…! Κι αυτό, επειδή τα κρατικά συμφέροντα άπτονται των συμφερόντων εκείνων που ενδιαφέρονται να εισέλθουν στο σύστημα μεταφορών της χώρας. Βλέπετε, από τη στιγμή που η Κίνα αποφάσισε να μετακινεί προς την Ευρώπη τα αγαθά της μέσω του λιμανιού του Πειραιώς (ή πιθανότατα και άλλων Ελληνικών λιμανιών που ενδέχεται να προκύψουν ως νέες συμφωνίες), δημιουργείται ένας τεράστιος όγκος μεταφορικών εργασιών. Και κάποιοι θέλουν να μπούνε σε αυτόν τον χώρο και μάλιστα χωρίς ανταγωνισμό. Παραδόξως, η κυβέρνηση μηδενίζει την αξία των αδειών των φορτηγών, ενώ ο Γιώργος Παπανδρέου κάλεσε από τη Νέα Υόρκη εβραίους επιχειρηματίες του κλάδου να έρθουν στην Ελλάδα για να κερδίσουν χρήματα. Και για να τους «δελεάσει», τους προσέφερε και 1.250 άδειες δωρεάν!!! Τόση πρεμούρα… για να πείσει τους… εβραίους «επενδυτές» να έρθουν…!
Επειδή όμως, το σκηνικό δεν είναι μόνο αυτό, ή μάλλον, δεν είναι τόσο απλό, αξίζει να ρίξουμε μία ματιά και πίσω από το… «παραβάν». Και εννοώ τον κίνδυνο άλωσης των μεταφορών της χώρας από εταιρείες μεταφορών που θα εδρεύουν στην Αλβανία, στα Σκόπια, στην Βουλγαρία και στην… Τουρκία!!! Βλέπετε, το νέο νομοσχέδιο δεν αποκλείει τη συμμετοχή κανενός. Αρκεί να εξαφανισθεί ο καθαρά Ελληνικός κλάδος μεταφορών. Το ζητούμενο, είναι να ξεφύγουμε από τον ιδιώτη και να συγκεντρώσουμε την δύναμη της μεταφοράς αγαθών (αξίζει να σκεφτούμε πως μεταφέρονται και αγαθά πρώτης ανάγκης) σε λίγους και να αφεθούμε μετά στην «επαγγελματική τους ηθική»… Οι 50.000 μεταφορείς να γίνουν 10 ή 15!!! Δηλαδή, να δημιουργήσουμε τις συνθήκες ενός αδυσώπητου καρτέλ… Όμορφα πράγματα, σοσιαλιστικά φτιαγμένα. Και με την «υπογραφή»… Παπανδρέου.
Συνεχίζω, όμως, επειδή θέλω να επιμείνω στο εθνικό κομμάτι του κλάδου μεταφορών, το οποίο θα διαχειρίζεται π.χ. στην Θράκη και στο Αιγαίο από Τουρκικές εταιρείες μεταφορών… Τι; Δεν το σκεφτήκατε ποτέ; Το σκεφτήκατε αλλά αποκλείετε την πιθανότητα απόπειρας οικονομικής επίθεσης και απόπειρας ελέγχου μέρους της εθνικής οικονομίας και των εθνικών συμφερόντων από τουρκικές εταιρείες; Μήπως θα έπρεπε κάποιοι εκεί στην Αθήνα (οι οποίοι ίσως να μην γνωρίζουν –ακριβώς- που βρίσκεται γεωγραφικά η Θράκη), να σκεφτούν σοβαρές εθνικές παραμέτρους του ζητήματος αυτού;
Παραθέτω ένα σχετικό βίντεο, για να σκεφθούμε όλοι μας. Να σκεφθούμε όσο μπορούμε και να εστιάσουμε σε παραμέτρους που ίσως κάποιοι επιμελώς να κρύβουν. Αλλά θα πρέπει, πάνω από όλα, να σκεφθούμε πως οι απεργοί μεταφορείς είναι ένα ακόμη ανάχωμα κατά των ισοπεδωτικών σχεδίων εις βάρος της χώρας και των κατοίκων της, που είμαστε εμείς. Μετά τους μεταφορείς, θα ακολουθήσει άλλος κλάδος, μετά άλλος… μετά άλλος… μέχρι που να μην μείνει κανείς. Μέχρι που η χώρα να έχει αλωθεί από τον Γιώργο και την παρέα του… Μέχρι που η χώρα θα έχει μείνει μικρότερη, επειδή εμείς λειτουργούμε εγωκεντρικά και όχι ομαδικά, επειδή λειτουργούμε με βάση το σήμερα και όχι το αύριο…
Κωνσταντίνος
Το διαβάσαμε εδώ
Share
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.