Τρίτη 15 Ιουνίου 2010
Μαλλιά κουβάρια υπουργοί
Έντονος προβληματισμός επικρατεί στο Μέγαρο Μαξίμου για τα διαδοχικά κρούσματα ασυνεννοησίας και δημόσιων διαπληκτισμών μεταξύ των υπουργών. Μετά τη διαμάχη της περασμένης Παρασκευής μεταξύ του κ. Γ. Παπακωνσταντίνου και της κυρίας Λούκας Κατσέλη για τα αίτια που προκαλούν την αύξηση του πληθωρισμού, χθες εκδηλώθηκαν άλλα δύο περιστατικά ενδοκυβερνητικού εμφυλίου.
Το πρώτο και πάλι μεταξύ των υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, που διαπληκτίστηκαν μέσω διαρροών σε δημοσιογράφους για τα αποτελέσματα των διαβουλεύσεων με την τρόικα, και το δεύτερο μεταξύ των υπουργών Περιβάλλοντος και Υποδομών, καθώς ο κ. Δ. Ρέππας δήλωνε άγνοια για τα νέα έργα στην Αθήνα που ανακοίνωσε η κυρία Τίνα Μπιρμπίλη.
Η δύσκολη σχέση που υπάρχει μεταξύ του κ. Παπακωνσταντίνου και της κυρίας Κατσέλη δεν μπόρεσε να μείνει κρυφή ούτε μπροστά στους επίμονους ελεγκτές της τρόικας. Οι δύο υπουργοί συνέχισαν χωρίς διακοπή τον καβγά για τον πληθωρισμό που μετρά διάφορα επεισόδια. ..Νon paper με στοιχεία, ποσοστά, δείκτες, πινακάκια κατέκλυσαν τα δημοσιογραφικά γραφεία όσο οι εκπρόσωποι των δύο υπουργών διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα στη σχέση τους.
Την ίδια… αρμονική σχέση έχουν και ο υπουργός Υποδομών κ. Ρέππας με την υπουργό Περιβάλλοντος κυρία Μπιρμπίλη. Γι΄ αυτό χθες αντήλλαξαν βελούδινες κατηγορίες- και οι δύο πλευρές έλεγαν ότι δεν θέλουν να δώσουν διαστάσεις στο θέμα- με αφορμή το σχέδιο ανάπλασης του κέντρου της Αθήνας. Φιλόδοξο σχέδιο, πλην όμως όταν έμαθαν τις ανακοινώσεις της κυρίας Μπιρμπίλη στο υπουργείο Υποδομών έγιναν… Τούρκοι.
Όπως έλεγαν αρμόδιοι παράγοντες, είχε συσταθεί μια κοινή ομάδα εργασίας, με επικεφαλής τον κ. Ν. Σηφουνάκη από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών, ανάμεσα στα δύο υπουργεία και επεξεργαζόταν τις προτάσεις για την ανάπλαση του κέντρου. Προτού ολοκληρωθεί η επεξεργασία τους, η κυρία Μπιρμπίλη πρόλαβε και τις «κατοχύρωσε» παρ΄ ότι, όπως μεταδίδεται από το υπουργείο Υποδομών, το 50% των έργων αφορά το δικό τους υπουργείο και δεν έχουν λυθεί κρίσιμα ζητήματα, όπως π.χ. τι θα γίνει με την κυκλοφορία των οχημάτων στις ώρες αιχμής των τρόλεϊ και των λεωφορείων ή η χρηματοδότηση των επεκτάσεων του τραμ.
Η σχέση των δύο υπουργών μοιάζει τόσο δύσκολη όσο και η εκτροπή του Αχελώου, ένα θέμα που τους δίχασε προ δύο μηνών, ενώ η παρέμβαση της υπουργού Περιβάλλοντος κατά των επεκτάσεων της Αττικής οδού παραμονές του ανοίγματος των προσφορών που κατέθεσαν τεχνικές εταιρείες δεν βοήθησε στη βελτίωση της σχέσης τους.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=337552&dt=15/06/2010#ixzz0quTUvmOT
antinews
Share
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.