Σάββατο, 27 Ιουνίου 2015

Πόσο σημαντική είναι η μελατονίνη για τον οργανισμό μας και σε ποια τρόφιμα υπάρχει;

Πόσο σημαντική είναι η μελατονίνη για τον οργανισμό μας και σε ποια τρόφιμα υπάρχει;Η μελατονίνη ελέγχει το βιορυθμό μας, τη διάθεση, την αναπαραγωγή, το βάρος και ακόμα και τον καρκίνο.
 Η μελατονίνη είναι μια ορμόνη θαυματουργή που είναι πάρα πολύ υποτιμημένη από την άποψη της δυναμικής επίπτωσης προς στην υγεία μας. Μπορεί να ελέγξει τα πάντα, από το ρυθμό ύπνου-εγρήγορσης, τους κύκλους μας για την αναπαραγωγή, το βάρος μας, τη διάθεση και ακόμη ασκεί ισχυρή αντιγηραντική και αντικαρκινική δράση. Βρίσκεται, δε, σε πολλά τρόφιμα, όπως η μουστάρδα, τα μούρα goji, τα αμύγδαλα, οι ηλιόσποροι, το κάρδαμο, ο μάραθος, ο κόλιανδρος και τα κεράσια. 
Κανονικά, τα επίπεδα της μελατονίνης αρχίζουν να αυξάνονται στα μέσα της ημέρας από το απόγευμα και μετά προς αργά το βράδυ, ενώ παραμένουν σε υψηλά επίπεδα για το μεγαλύτερο μέρος της νύχτας. Για παράδειγμα, μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που εργάζονται νυχτερινές βάρδιες για πολλά χρόνια φαίνεται να εμφανίζουν μια ελαφρώς υψηλότερη πιθανότητα κινδύνου να προσβληθούν από καρκίνο του μαστού και του παχέος εντέρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.