Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Την Πέμπτη στις 14:30 από την Ιερό Βράχο ξεκινά το ιστορικό ράλι Ακρόπολις!!!

Την Πέμπτη στις 14:30 από την Ιερό Βράχο ξεκινά το ιστορικό ράλι Ακρόπολις
Τα... ψέματα τελείωσαν και το 14ο ιστορικό ράλι Ακρόπολις ξεκινά την Πέμπτη το μεσημέρι από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Στον 6ο γύρο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ιστορικών αυτοκινήτων ο οποίος προσμετρά παράλληλα και στον αντίστοιχο ελληνικό θεσμό, θα τρέξουν 99 πληρώματα (56 δήλωσαν στην κατηγορία Sporting και 43 στην κατηγορία Regularity).
Δυνατά ονόματα
Με το Νο1 στις πόρτες, οι “Pedro”-Baldaccini θέλουν να επαναλάβουν την επιτυχία του 2012, όπου είχαν φύγει από τη χώρα μας ως θριαμβευτές. Οδηγώντας ένα Lancia Delta Integrale 16V έχουν ως στόχο να εκμεταλλευτούν την απουσία του τραυματία “Lucky” και να αυξήσουν τη διαφορά τους στην κατηγορία 4 του πρωταθλήματος. Να αναρριχηθούν στην κατάταξη της κατηγορίας τους θα επιδιώξουν οι Falcone-Ometto οι οποίοι άφησαν το Porsche 914/6 που χρησιμοποιούσαν πέρυσι στο θεσμό, μεταπηδώντας σε ένα Lancia Delta Integrale 16V. Με ανεβασμένο το ηθικό ύστερα από τη νίκη στον τελευταίο αγώνα που συμμετείχαν, το Historic Vltava Rallye, έρχονται στη χώρα μας οι Σουηδοί Myrsell-Junttila με Porsche 911 RSR. Ικανοί να πρωταγωνιστήσουν εμφανίζονται και οι Marenzana- Beltrame (Porsche 911 SC), Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR) και Parisi-D’ Angelo (Porsche 911 S). 
Σημερινή φωτογραφία από τον τεχνικό έλεγχο των αυτοκινήτων...
Σημερινή φωτογραφία από τον τεχνικό έλεγχο των αυτοκινήτων...

Οι Έλληνες
Σφήνα μεταξύ των ξένων πληρωμάτων θα επιχειρήσουν να μπουν οι Πίτσος-Καραπαπάζης (Toyota Celica GT 2000) που είχαν κερδίσει το χωμάτινο σκέλος το 2011, αλλά και οι πρωταθλητές της κατηγορίας D του 2012 και 2013, Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RSR! Επιστρέφει στο μπάκετ ύστερα από απουσία 4 ετών ο Παναγιώτης Κουτσίκος που είχε συμπληρώσει το βάθρο το 2009, με την Παυλή-Κορρέ δίπλα του και ένα BMW 2002 Ti. Ευχάριστη νότα προσδίδει άλλη μια επάνοδος στο μπάκετ, ύστερα από 26 χρόνια. Αυτή του Μανώλη Χαλιβελάκη με Toyota Corolla. Από την πλειάδα των Ελλήνων, ξεχωρίζουν και οι Πετρίδης-Πάλλας (Toyota Corolla AE 86) που ήταν οι ταχύτεροι Έλληνες την περσινή χρονιά, οι πάντοτε ανταγωνιστικοί Γιοβάς-Γρηγοριάδης (Audi 80 GT), ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει να κάνουμε στους «αειθαλείς» Καλτσούνη-Περίδη (Opel Kadett GTE) και Ανδριόπουλο-Μπογιαντζή (Toyota Celica). Οι περσινοί πρωταθλητές Ελλάδος στην κατηγορία των Ιστορικών, Κασιδόπουλος-Τζεφεράκος (Toyota Starlet) θα αγωνιστούν μόνο σε χωμάτινο τερέν, ενώ το ίδιο θα πράξουν και οι φετινοί επικεφαλής του πρωταθλήματος, Ζήβας-Αμαξόπουλος (Toyota Corolla). 

Η μάχη της SportingΣτην κατηγορία Regularity, στην οποία δίνεται η ευκαιρία στους θεατές να απολαύσουν σπάνια αυτοκίνητα-αντίκες παλαιότερων εποχών, 43 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, εκ των οποίων τα 11 είναι από τα εξωτερικό. Εκεί, οι πρωτοπόροι του ευρωπαϊκού επάθλου, Crucifix-Lambert από το Λουξεμβούργο σκοπεύουν να πετύχουν την πρώτη φετινή τους νίκη στο θεσμό, οδηγώντας ένα Ford Cortina Lotus. Το έργο τους δεν θα είναι εύκολο, καθώς οι «δικοί μας» Κατσαούνης-Μανσόλας θέλουν να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία, αυτή τη φορά με ένα Volkswagen Golf. Οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (BLMC Mini) εμφανίζονται αρκετά έμπειροι και αναμένεται να είναι εκ των πρωταγωνιστών, όπως επίσης και οι Παπανίκος-Σαρρής (Triumph GT6+), Χαρμάνης-Φουντεδάκης (DKW F12), Σ.Τζώρτζογλου-Ι.Τζώρτζογλου (Morgan 4/4 1600 Competition) και Παλαβίδης-Παλαβίδη (BMLC Mini). Αξιοσημείωτη, τέλος, είναι και η συμμετοχή τριών πληρωμάτων από τη γειτονική Ρουμανία.




Δουλειές... της τελευταίας στιγμής!
Δουλειές... της τελευταίας στιγμής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.