ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το blog μας με ένα απλό "ΚΛΙΚ" στις διαφημίσεις

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΡΑΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ!!! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!

 
ΓΕΙΑ ΣΑΣ.. ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ 3ΗΣ ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ.... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ…
 
ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ.... ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΙΧΝΟΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ..ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΝΕ , ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΙΝΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΔΙΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ..ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ..


ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΩ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΔΩ Ο ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ ΣΟΥ!!! ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΑ… ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ, ΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ, ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΚΟ ΒΑΘΜΟ, ΜΑΣ ΠΗΓΑΝΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΜΕ ΑΠΟΒΟΛΗ ΕΑΝ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ Σ’ΑΓΑΠΩ!!!!
 
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ… ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΜΑ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ…ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΩΣΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ Ε-ΜΑΙΛ… ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΤΕ!!!
 
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ…. ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ… ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΔΩΣΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Κ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΩ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΜΑΣ Η ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ..

ΕΓΩ ΘΑ ΦΥΓΩ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!! !ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΑΣ ΙΚΕΤΕΥΩ!!! ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ… ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ…ΕΚΦΡΑΖΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ… .Η ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ… ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ..

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ!!
ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...................!!!
(ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ )
 
enwtheite
 

6 σχόλια:

  1. Γιαννάκη, παιδί μου με συγκίνησε, ρε μπαγάσα, το γράμμα σου. Είσαι ίδιος εγώ αν και μεγαλύτερος στην ηλικία από σένα. Είμαι πρώην αξιωματικός στρατιωτικού Σώματος (όχι Οπλου) και θα σε απογοητεύσω λέγοντάς σου ότι την ίδια μεταχείριση είχα κι εγώ μέσα στο Στράτευμα (!!) γιατί μέσα στο Σώμα μου ήμουν αθεράπευτος εραστής κάθε Ελληνικού και Ορθοδόξου, ο κακός δηλαδή "εθνικιστής", με την έννοια που δινουν στον όρο τόσο το σάπιο μεταπολιτευτικό σύστημα όσο (δυστυχώς!) και η επίσημη Εκκλησία των ιερωνυμοβαρθολομαιϊκών τενεκέδων. Διώχθηκα κακήν κακώς και, εν τέλει, στην πιο κρίσιμη ηλικία μου και βαθμό -όπου θα μπορούσα να αποδώσω τα μέγιστα υπέρ της Πατρίδας που αγαπώ τόσο- εξαναγκάστηκα από τα κατεστημένα καθάρματα , αυτούς που λες και συ ότι επικρατούν και στα σχολεία, να υποβάλω παραίτηση άρον-άρον, για να γλυτώσω από τις κατασκευασμένες και δη με πλαστά στοιχεία (!!!) "διώξεις" τους. Εάν σου αποκαλύψω δε και το Στρατ. Σώμα όπου έγιναν αυτά τα τερατώδη θα απογοητευτείτε -εσύ και άλλοι νέοι σαν κι εσένα- ακόμη περισσότερο και δεν θα το κάνω. Στο τέλος μού έμεινε μόνο η καθαρή συνείδησή μου, η πτωχεία, η εκτίμηση των παιδιών μου στο πρόσωπό μου και, βέβαια, η... αφάνειά μου. Αγνωστος πλέον μεταξύ αγνώστων, χωρίς καμμία προβολή, κανένα "έπαινο"! Οπως τόσοι αγωνιστές πριν από εμένα. Πάλεψε και συ, παιδί μου, ως το τέλος για τα κοινά ιδεώδη μας, ξέροντας ότι τα... βραβεία σου θα είναι μόνον αυτά που ανέφερα, μέσα σε ένα πλήρως ανθελληνικό στις δομές του"ελληνικό" κρατικό μόρφωμα, που θέλει ακόμη να λέγεται "Ελληνική Δημοκρατία" και που στην πραγματικότητα δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η ουσια αυτου του γραμματος ειναι περα για περα αληθινη. ειναι κατι που το εχουν επισημανει πολλοι αν και δεν ακουγεται αρκετα. η συντριπτικη πλειοψηφια δασκαλων και καθηγητων ειναι αριστεροι και κανουν προπαγανδα μεσα στα σχολεια, σε απλα η πιο συνθετα θεματα. Δεν ξερω πως εφτιαξαν αυτη την κατασταση τοσα χρονια και δεν πηραμε χαμπαρι τι εγινε, αλλα ετσι ειναι. εχω ιδια γνωση απο τα παιδια μου κα εχω φτασει κοντα σε σημειο να ερθω στα χερια για την απαραδεκτη περαν των καθηκοντων τους προπαγανδα και μεροληψια. ειναι φοβερο οτι οι δασκαλοι των παιδιων μας ειναι εχθροι του εθνους, της ορθοδοξιας ειδικα, (οχι αλλων θρησκειων) και λαθρολαγνοι. οι περισσοτεροι γονεις δεν παιρνουν χαμπερι τι γινεται , η γιατι δεν μιλουν με τα παιδια τους αρκετα, η ειναι αφελεις και επιπολαιοι σε καποια θεματα. προκειται για γαγραινα. απο οταν το καταλαβα επαψα να λεω στα παιδια μου να σεβονται τους δασκαλους τους, αν και αυτο (ο μη σεβασμος) συνεβαινε ηδη, ισως κατι αντιλαμβανονται ενστικτωδως τα παιδια κι ας τα κατηγορουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. OI AΡΙΣΤΕΡΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ.Ο ΣΥΡΙΖΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ,ΞΕΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΦΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥΣ ΓΛΕΖΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ.ΤΟ Κ.Κ.Ε ΤΑ ΙΔΙΑ.Ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΘΕ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΦΥΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ,ΑΛΑ ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΕ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΥΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ.ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΙΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΩΧΩΝ,ΦΑΣΙΣΤΑ ΣΕ ΑΝΕΒΑΖΑΝ-ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ ΣΕ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝ.Η ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και τι εγινε ρε γιαννη?
    για να ανατείλει ο ήλιος πρέπει να κινηθεί η γη.
    σπρωξε λοιπόν κι εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. t a paidia mas ta didaskoun ebraioi anthelines kai parapoioun thn istoria maspote tha apalagoume apo autous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να φύγει από το σχολείο αν δε του αρέσε. Ο ΣΥΡΙΖΑ σύντομα θα είναι κυβέρνηση και θα ξεβρωμίσει ο τόπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.