ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το blog μας με ένα απλό "ΚΛΙΚ" στις διαφημίσεις

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ - Υποψήφιος βουλευτής ΝΔ: "Σας βολέψαμε, σας δώσαμε εργολαβίες, τώρα ψηφίστε μας!"


Δείτε πως ενας ακόμη σύγχρονος Γκρούεζας, ο υποψήφιος Βουλευτής Ν. Κιλκίς Γ. Γεωργαντάς παρουσία πολλών πρώην υπουργών, βουλευτών αλλά και του Π. Ψωμιάδη υπεύθυνου του προεκλογικού αγώνα της ΝΔ στη Β. Ελλάδα λέει ωμά πως όλοι όσοι βολεύτηκαν με δουλειές, όσοι πήραν συμβάσεις δημοσίων έργων και γενικώς όσοι...

επωφελήθηκαν απο την δεξιά παράταξη πρέπει να φέρουν την μάνα τους και τον πατέρα τους να τους ψηφίσουν!

Προς το παρόν, όσοι πολίτες δεν βολεύθηκαν και δεν συνηθίζουν να τραβάνε τη μάνα και τον πατέρα τους να ψηφίσει για χάρη του κάθε βολεμένου κομματάρχη, μπορούν να τρίψουν τα μάτια τους βλέποντας το παρακάτω βίντεο. Δείτε το εδώ αφού κανένα ΜΜΕξημέρωσης δεν πρόκειται να το 'παίξει' αφού αναφέρεται στο κόμμα που το σύστημα το θέλει οπωσδήποτε πρώτο.


Το πελατειακό κράτος ζει και βασιλεύει από allthewebnews

 ΠΗΓΗ 

4 σχόλια:

  1. δηλαδη λεω τωρα εγω ο λαικιστης (αυτος που μηλαει απλα ) π.χ μου δινει καποιος ενα μαγαζι δεν μου το χαριζει . για δουλεψω και εγω με τα δικα του χρηματα, με τα δικα του κτηρια με τους δικους του χωρους , με δικη του ευθηνη , εκμευταλευομε και τους πολιτες (εργαζομενους) του ,ζηταω και τα ρεστα , τελικα ειμαι πολλυ λαικιστης !!!!.η δεν ειμαι ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω μια ιδεα για το τι συμβαινει , με τις υπεργολαβίες, ειναι αυτο που ελεγε ο παγκαλος . μαζι τα φαγαμε . εδω εχουν βγαλει απο την φυλακη αθίγγανο που ειχε μπει μεσα για κακουργημα ....για να ψηφισει φυσικα , αφου ειναι και τεραστιο σόι. τα παντα γι'αυτους μετριωντε με χρημα , ακομα και οι συνειδήσεις . ........ ηλικρινα αυτες τις εκλογες συχαθηκα ολο το πολιτικο συστημα . με κωβω στο τελος να γινωμε αναρχα στο φουλ :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεφτιλα!!Αλλα κοντος ψαλμος αλληλουια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πριν κατευει για βουλευτης εδινε αναβολες στις δικες που εκπροσωπουσε γιανα εισπρατει τα εξοδα παραστασης το λαμογιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.