ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το blog μας με ένα απλό "ΚΛΙΚ" στις διαφημίσεις

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Συγκλονίζουν τα λόγια του αυτόχειρα στη Νίκαια: "Εκανα ένα μεγάλο έγκλημα, έγινα ελεύθερος επαγγελματίας στα 40 μου"



Πριν λίγο, δόθηκε στη δημοσιότητα και το τελευταίο σημείωμα του 60χρονου πριν αποφασίσει να βάλει τέλος στη ζωή του, σήμερα το πρωί στη Νίκαια.

"Έκανα έγκλημα που έγινα ελεύθερος επαγγελματίας .


Μόνη σωτηρία για τη χώρα να βρεθεί ένας πολιτικός τύπου Θάτσερ για να .....


μας συμμορφώσει " λέει ανάμεσα στα άλλα

Δείτε το σημείωμα που άφησε:



"29/5/2012, Αλέξανδρος


Η Ελληνική Αστυνομία δεν ξέρει αν υπάρχω, γυναίκες, ποτά και ναρκωτικά ούτε στα όνειρα, καφενείο δεν έχω πάει. Το μόνο μου ‘παράπτωμα’ ήταν ότι δούλευα από το πρωί έως το βράδυ.

Αλλά έκανα ένα μεγάλο έγκλημα έγινα ελεύθερος επαγγελματίας στα 40 μου και φεσώθηκα μέχρι τον λαιμό. Και με καλούν τώρα τον μαλάκα στα 61 μου να πληρώσω γι αυτό.

Εύχομαι τα εγγόνια μου να μην γεννηθούν στην Ελλάδα μιας και δεν θα αποτελείται από έλληνες από εδώ και στο εξής δεν θα ξέρουν την ελληνική γλώσσα και τα ελληνικά θα τα έχουν καταργήσει τελείως.

Μόνο αν βρεθεί ένας πολιτικός τύπου Θάτσερ και μπορέσει να μας βγάλει από αυτή την κατάσταση για να συμμορφωθούμε."

Υπενθυμίζεται πως, όπως έκανε γνωστό ο δήμαρχος Νίκαιας-Ρέντη Γιώργος Ιωακειμίδης, τον άνδρα βρήκε κρεμασμένο στις 7 το πρωί ο φύλακας του πάρκου.

logia-starata



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.