ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το blog μας με ένα απλό "ΚΛΙΚ" στις διαφημίσεις

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Χάρρυ Κλύνν: "Με λένε Βασίλη και θα σας καταψηφίσω"


Μετά την οργισμένη Κατερίνα Μουτσάτσου και την απάντηση Σπύρου ενός χρήστη του διαδικτύου ο οποίος βροντοφώναξε "I am M*lakas", ο Χάρρυ Κλυνν δίνει το δικό του μήνυμα με ένα ανάλογο βίντεο.

"Ονομάζομαι Βασίλης Τριανταφυλλίδης είμαι ενεργός πολίτης για αυτό ψήφιζα πάντα όπως και εσείς τα δύο μεγάλα κόμματα, το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ για να έχει η χώρα μου ισχυρή κυβέρνηση", αναφέρει σε ασπρόμαυρο φόντο με την ελληνική σημαία και συνεχίζει:
"Για να μπορεί η χώρα μου να βαδίζει την οδό της ευημερίας και της προόδου. Αλλά όχι πλέον αρκετά κράτησε αυτή η κοροϊδία, κατακλέψατε το δημόσιο χρήμα, μετατρέψατε τη χώρα μου σε προτεκτοράτο, δημιουργήσατε στρατιές ανέργων, βυθίζεται τους Έλληνες στην απελπισία και στην οικονομική εξαθλίωση και έχετε το θράσος να ζητάτε τη ψήφο μας για να μας αποτελειώσατε γιατί μας θεωρείτε του χεριού σας. Τι θα κάνουν οι μαλάκες θα μας ξαναψηφίσουν".
"Οι μ@λάκες ξύπνησαν και θα σας μαυρίσουν", βροντοφωνάζει.
"Με λένε Βασίλη είμαι ενεργός πολίτης και θα σας καταψηφίσω", καταλήγει τονίζοντας πως "μ@λάκας έπαψα να είμαι. Ευχαριστώ".


Χάρυ Κλυν: Θα σας μαυρίσω από allthewebnews
 ΠΗΓΗ

1 σχόλιο:

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.