ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το blog μας με ένα απλό "ΚΛΙΚ" στις διαφημίσεις

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Σ΄ΕΝΑ ΛΑΚΟ ΑΠΟ ΟΒΙΔΑ ΣΤΟ ΙΡΑΚ

" Σε αγαπώ τρομερά, Θεέ μου" (Η ομολογία ενός στρατιώτη)

Κατά τη διάρκεια του τελευταίου μεγάλου πολέμου στο Ιράκ στο χιτώνιο ενός Αμερικανού στρατιώτη, ο οποίος έπεσε στο πεδίο της μάχης, βρέθηκε ένα σημείωμα, που περιείχε μία συγκλονιστική εξομολόγηση, μία συγκλονιστική προσευχή.

Ένας μέχρι τότε άθεος νέος, γνήσιο παιδί της εποχής μας, έβρισκε στο διάβα της ζωής του τον Σωτήρα Χριστό μέσα στην αντάρα του πολέμου.

Ας διαβάσουμε, τι έλεγε το σημείωμα εκείνο:
 
«Άκουσε, Θεέ μου.

Ακόμα δεν σου έχω μιλήσει. Όμως τώρα επιθυμώ να σου πω φιλικά: Τι κάνεις; Τι γίνεσαι;

Μου είπαν ότι δεν υπάρχεις και σαν ανόητος το πίστεψα. Όμως χθες βράδυ, από το βάθος του κρατήρα μιας οβίδας είδα τον Ουρανό Σου, είδα το μεγαλείο Σου, και τότε κατάλαβα ότι μου είχαν πει ψέματα!

Είναι παράξενο, ότι χρειάσθηκε να έλθω σ αὐτόν τον καταχθόνιο τόπο, για ν ἀνακαλύψω το πρόσωπό Σου! Τώρα που Σε γνώρισα Σ ἀγαπῶ τρομερά, Θεέ μου! Αυτό θέλω να το ξέρεις!

Σε λίγο θα γίνει μια ακόμη απαίσια μάχη. Ποιος ξέρει; Μπορεί και να φθάσω στο σπίτι Σου απόψε. Δεν υπήρξαμε όμως ποτέ σύντροφοι μέχρι τώρα• κι αναρωτιέμαι, αν θα με περιμένεις στην πόρτα Σου! Και να, να κλαίω! Και χύνω δάκρυα! Τι παράξενο! Αχ, να Σε είχα γνωρίσει πιο νωρίς, Θεέ μου!

Θεέ μου, που είσαι; Που κατοικείς;

Σε αναζητούσα παντού, ακόμη και μέσα στη δική μου καρδιά, στο σπίτι μου και στην οικογένειά μου. Μα δεν σε έβρισκα πουθενά! Μα συνέχιζα να σε αναζητώ και γύρω μου και μέσα μου.

Και ένοιωσα την παρουσία Σου και είδα την μορφή Σου και άκουσα την φωνή Σου:

- Είμαι δίπλα σου, είμαι κοντά σου! Άνοιξέ μου την καρδιά σου. Θέλω να περάσω σ αὐτήν, να στήσω τον θρόνο Μου και να την κάνω Βασίλειό Μου…!

- Ω Κύριε!

Έλα! Σε περιμένω…

Σε λαχταρώ…

Θέλω να είμαι αιώνια μαζί Σου• για πάντα κοντά Σου!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε, το μήνυμα σας μεταφέρεται άμεσα στους διαχειριστές μας.